Monday 30 May 2011

Akhirnya .....

Cehh ! Sekian lama tunggu kau akhirnya dapat juga aku update blog . HAHA . Rindu sama kau lha wahai blogg . Ambik kau , aku sudah mula mengarut dha nee . HAHA . Okay enough ! Now aku nak story pasal apa ?

Okay . Macam nee . 10/06/2011 aku tak ada dekat Malacca . Hooreeyyy ! (suka bebeno) . Aku pergi Singapore lha darl . Hee . Holiday disana . Cehh ! EXCITED sangat nee . So bye-2 Malacca , hye Singapore :D . Lama lha juga aku dekat sana . Mesti aku rindu dekat dia . Tak dapat lha nak text sama-2 dengan dia . Nak dengar suara dia . Alaa seminggu jela scha . Hee .

Okay nak story lagi satu nee ! Semalam si dia call aku . Tapi aku cakap nak tak nak jee dengan dia . Hm kenapa ? Aku pon tak tahu . Dulu aku sayang sangat kat dia , kalau dia tak text aku , aku dha macam orang  gila . HAHA (tipu lha tuu) . Tapi sekarang bila dia text dengan aku , aku mula boring . Tak tahu sebab apa ? Bukan aku benci dia , Aku tak benci dia pon . Kekadang tuu aku kesian juga tengok dia . Dia sanggup buat apa saja dekat aku . Kalau tak ada kredit tuu , dia sanggup cari ken sampai ada . Huh ! Betapa sayang nya dekat aku . Tapi aku tak pernah langsung menghargai dia . Betapa kejam nye aku . (mula menjiwang) . Tak nak story banyak-2 pasal dia . Nanti aku nak nangis dha . HAHA poyo saja . Kdiam lha ngeks !

Okay ! Itu jela post kali ini . HAHA . Membosankan saja . Langsung tak dee idea lagi dha . Sudah kekok lol . HAHA . Okay lha bye-2 :D

No comments:

Post a Comment