Friday, 24 June 2011

kejap baik , kejap gaduh .

haihh ! itu lha nasib aku sebenar . selama aku couple belum pernah dapat yang betul-betul faham aku . kekadang tuu , aku jealous tengok orang lain yang tengah bercouple . bukan apa , dorang boleh faham antara satu sama lain . tak macam aku . bila baik , kemain happy lagi aku , kemain baik layanan kau kat aku . tapi bila gaduh . hampehh ! kau hamun aku dan sebagainya . itu kah kau kata kau sayang aku ? kalau kau sayang aku , kau tak ken pernah hamun aku seteruk macam itu . bila semalam aku dengar kau kata , ''kau nee bodoh lha , muka tak malu . orang tak suka kat kau , lagi kau nak kat aku . aku fcuk kau lha . aku benci kau sangat . aku jijik tengok muka kau . aku tak nak dengar suara kau lagi'' sumpah ! bila aku dengar kau cakap macam tuu , aku betul-betul terasa sangat . lagi kau boleh cakap ''kau tuu masih budak-budak lagi . budak hingusan . memang tak layak kat aku'' . cuma Tuhan saja tahu apa perasaan aku masa tuu . aku tahan jee nangis . aku tak nak keluar ken lagi air mata aku . hanya sementara sahaja . kenapa kau sanggup cakap aku macam tuu ? kenapa kau tak nak bagitahu aku awal-awal ? aku sekarang dha percaya sangat yang teramat kat kau lha weyy ! kau ingat lha sikit . ohh ! mybe kau buat aku nee macam ''anak patung'' jee ken . pakai buang pakai buang jee . ehh ! aku pon ada hati dan perasaan lha . tapi cuma aku minta , tolong lha jaga perasaan aku . cuma itu sahaja aku minta . tak lebih pon lha . satu hari malam aku tak dapat nak tidur . disebabkan aku asik terfikir & teringat kau . sampai keesokkan pagi , aku terbangun lambat pergi ke sekolah . makan pon tak lalu . asik teringat jee kau . pernah kau fikir tuu semua ? ohh ! aku bukan nak mengungkit lha . aku cuma cakap benda yang betul . ohh ! mybe kau tak nampak semua itu . okay tak pee . tapi tolong lha jangan sesekali cakap aku macam nee . tolong lha . aku tak boleh terima apa yang kau cakap kat aku . kata-kata kau tak kan  pernah aku lupa kan . lastly , thanks for everything , MF .

No comments:

Post a Comment