Thursday 18 August 2011

Minah kepohh !

Assalamualaikum dan Selamat Berpuasa (':
Hari ini hari Khamis bersamaan dengan 18 August 2011 (':

Ehem macam biasa lha ada story lagi 
Kali ini agak best sikit 
Saya ingin memalu kan seseorang ini 
Kenapa ?

Sebab gadis nee sudah lebih dengan saya 
Mesti nak tahu kan ?

Okayy macam nee tau 
Semalam ada someone telah memberitahu dekat saya 
Whoaahh !

Agak terkejut dan sangat geram apabila si gadis ala-ala CANTIK & TOP
#kononnya nak nak macam tuu kann

Mulut gadis tuu agak berbau lha
Macam longkang !
Sibuk nak ambil tahu pasal saya kann 

Apa lha awak nee kann
Kenapa dengan awak ehh ?
Saya ingat kan awak baik 

Tapi apa yang saya anggap selama nee rupanya tak pernah ada pon
Awak boleh cakap lagi saya GEDIK kann
Haishh !

Saya gedik kee ?
Hm kalau saya gedik pon kann itu pon dengan kawan saya 
Tak ada lha nak ter-GEDIK dengan lelaki kan 

Tak macam awak lha kann
Apa saya nak semua awak nak kann

Saya ingat lagi .
Awak dapat tahu saya couple dengan AA 
Awak terus texting dengan dia ,

Selepas itu mula lha awak story pasal saya di school
Awak story dekat kawan-kawan awak tuu 

Ehh ehh !
Kenapa dengan awak nee ?
Saya pelik lha dengan awak nee ?
Sebenarnya awak nak apa dari saya ?

Haa jangan lha risau yee 
Lagi pon saya dengan AA dha tak ada pape lagi
Awak nak dia ?
Ambil lha okayy (':

Haa saya ingat saya seorang jee benci kat awak
Padahal ramai lagi tak suka awak ehh
Yes ! Memang saya nak pon 

Sebab awak JAHAT
Awak suka perli orang 
Yelaa awak kan perfect #kononnya

Dalam dunia nee tak ada siapa yang sempurna lha sayangg
Hm saya nak bagi nasihat sikit nee
Saya pon tak ada lha baik mana kan cuma nak bagi nasihat saja

Better awak ubah lha sikap awak tuu kan
Kalau tidak , makin lama makin ramai yang BENCI kat awak
Haa nak macam tuu kee ?
Kalau nak buat lha perangai buruk awak tuu

#Susah nak dapat kawan yang boleh buat kawan 
Dapat kawan tapi talam dua muka tak guna juga kann
Depat kita baik tapi belakang macam HARAM

Saya rasa cukup lha sampai disini sahaja .

ASSALAMUALAIKUM (':

No comments:

Post a Comment