Friday 30 September 2011

Capital --teett- #Iloveyou

Sebelum aku mulakan entry , mula-mula aku nak bersyukur yang teramat sangat kepada Allah s.w.t sebab jumpakan aku kepada insan yang boleh buat aku bahagia buat masa ini . Hihi #kemain lagi . Okayy , hello assalamualaikum guys ! Dua hari lepas aku meet dengan sayang aku wehh . Teramat happy :'D . Kebetulan pulak kawan aku buat open house . So dia ajak aku lha ;) #situasi malam . Pukul 830 p.m , dia sudah sampai . Aku masih belum bersiap . HAHA ceggini lee kemain lambat aku bersiap . So terpaksa lha dia tunggu dan tunggu sampai lha aku datang . HAHA aku still lagi tak keluar . Apa lagi dia call aku lee . HAHA maklum lha rimas dan bosan tunggu lama-lama ;) . Aku pon text dia , suruh dia datang dekat sini ambil aku . HAHA penat kot nak menapak jauh-jauh nee . Senang suruh dia ambil aku :'D .  Lepas tuu , kitaorang pon gerak . Hihi :'D . Dalam perjalanan , potpetpotpet dengan dia #kemain sweet lagi kau :'D . Tepat pukul 900 gitu sampai . Call kawan aku , kawan aku pon ambil aku . Kawan aku ajak dia sekali tapi dia malu-malu anjing tau . Geram jee dengan dia . HAHA dia pon kata pergi jee lha . Dia pergi rumah kawan dia . Aku okayy jee ;) . Lepas dha makan-makan semua . Lepak sekejap dengan diarong ;) . Seriously aku diam jee . Maklum lha aku tak kenal sangat kawan dia . Kawan dia ramai tauu #terasa hot gitu :'D HAHA . Lepas lepak-lepak , diaorang pon nak balik tau . Aku pon lagi bagi lha text kat dia suruh dia ambil aku lee ;) . Leas dha semua , dia bawak aku ke Dataran Pahlawan #kemain lagi kau bie HAHA . Lepas dha sampai sana , aku dan dia lepak lha dekat padang atas tuu haa . Macam lee korang tak tahu kan . HAHA . Potpetpotpet lee dengan dia tuu . Suka buat lawak lha dia tuu tau . Asik ketawa jee lha aku :'D . Lepas tuu , mula lha dia nak check hp aku pulak dha . Aku pon apa lagi , bagi jee lha . Bukan ada pape . Text dia jee kemain banyak lagi :'D . Aku pon check hp dia . Suka sangat baca text dia #sakit hati . Tapi text tuu dha lama pon . So aku hanya mampu ;) . Hihi .Tepat pukul 1030 p.m , daddy aku bagi text suruh balik tau . Hihi maklum lha takut anak girl hilang . HAHA :'D . Aku pon ajak dia balik . Kitaorang pon balik . Hihi ;) . Lepas dha sampai rumah aku , aku salam dia , dia salam aku HAHA :D #baik nau . Okayy dha habis semua , dha masuk rumah , sambung balik text dia sampai lha ke pagi . Hihi itu jee lha story monory aku kali ini ;) 

Byebye *muahmuah IloveYou <3

No comments:

Post a Comment