Wednesday 12 October 2011

Seekor budak sedang menyalak !

Aku pelik dengan budak zaman sekarang nee. Tak habis-habis nak perli aku bagai. Awat ? Kau tak puas hati mehh lha jumpa aku. Tak payah nak post kat wall kau perli aku bagai. Kau remove aku kononnya kau remove aku so aku tak boleh nak tahu apa kau tulis sebagai. Heyy sayangg ! Kita kan dha besar. Buat apa nak gaduh nee? Dha macam kebudakan jee lha perangai kau nee. Haiseyy ! Bila disekolah kau senyap bila dalam facebook kemain lagi kau kutuk aku bagai. Kau kenapa nee ? Aku ada buat salah kee ? Ehh ! Sabar jee lha aku . Kalau kau memang ada problem dengan aku atau aku ada problem dengan kau kita settle lelok lha. Tak payah nak mengutuk sini. Malu lha , kita nee kan perempuan. So jangan lha buat perkara sebegini. Apa pulak orang diluar sana berkata. Kau pon boleh fikir kan ? Aku pon pernah juga macam nee. Tapi aku dha boleh fikir wehh. Dan aku pon tak nak bermasalah diluar atau didalam facebook lagi. Hm kalau kau rasa kau nak dia , kau ambil lha. Dha ramai tak suka aku dengan dia. So go ahead ! Simple right ? Hm dha lha , malas aku nak post panjang-panjang pasal kau lagi. Tak dapat apa-apa pon. Hm tapi satu jee aku minta 'niat hati memang nak berbaik dengan kau tapi cara kau membuatkan aku henta lha wehh'. Pandai-pandai lha kau fikir ;) Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment