Wednesday 16 November 2011

111116

Assalamualaikum . Hari ini hari Rabu tepat pukul 12.00 a.m . Bagi aku hari ini paling malag nasib aku . Pelbagai masalah aku hadapi . Macam-macam aku fikirkan . Nak jaga hati perasaan korang , hati perasaan aku siapa nak jaga ? Okayy ! Petang tadi buka fb secound account ada dapat message dari Hamba Allah . Girlfie kau punya hal aku pulak yang kena ? Ya , small matter sampai bagitahu Boifie . Aku masih lagi bersabar . Yang kedua pulak , aku malas nak tulis nama dia . Sakit hati , geram , kecewa semuanya ada . Dengan siapa lagi aku nak luahkan ? Langsung tiada sesiapa . Hm ya aku tahu aku nee siapa tapi kenapa korang semua langsung tak faham aku . Dan kau ! Ya engkau ! Kenapa dha lain ? Kau buat aku macam tak wujud . Kenapa ? Aku tengok jee kau . Sampai bila kau nak tegur aku ? Masih tunggu . Tapi tak ! Aku sabar lagi dan aku tahan saja . Aku tak nak lha aku mengeluarkan lagi air mata aku nee . Cukup lha ! Kau tahu lepas satu problem aku hadapi wehh ! Pasal mulut orang , aku kena lagi . Sabar . Allah kan ada ;) 

Sorry juga sebab pasal aku , kau kena marah dengan parents kau . Kalau aku tahu benda nee akan terjadi , aku tak akan ajak kau hang ! Aku tak tahu yang kau tak boleh keluar . Sorry again :'( Ya semuanya salah aku . Daddy & Mama kau marah kau sebab pasal aku ? Kann ? Sorry :'( Aku memang tak tahu yang kau sebenanrnya tak boleh keluar . Kenapa kau tak bagitahu aku ? Dan aku memang tak sengaja . Mesti kau marah , benci aku bagaikan ? Tak apa . Teruskan . Aku memang patut kena macam nee . 

Lastly , kalau aku ada buat silap dan salah harap kau maafkan aku . Lepas nee kau dha boleh buat apa yang kau nak ? Tak payah fikirkan pasal aku lagi okayy :) Take care .

No comments:

Post a Comment