Tuesday 13 December 2011

Hee :3

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia :-)


Haishh ! Okay hari ini baru aku nak update blog . Sudah lama kot tak update . Nak update tapi tak tahu nak update pasal apa . HAHA itu lha ada blog tapi jarang updatekan . Alohh ! Bukan apa tak tahu nak update lol . Hm hebat kan aku XD wiwink ^^ . Alaaa kata lha aku hebat . Nanti tak nokkkk sayang korang :P Ecehh dha pandai ugut dha ehh . Alolololo O.O

Haa act aku nak kata nee bahawasanya aku telah tukar lagu . Yeayy yeayy ! Suka suka . Tepuk lha tangan wehh , hee XD . Haa lagu yang aku letak sekarang nee bunyi piano . Haa best tak best tak ? Dengar lha sampai habis ! Tak nak ? Paksa korang juga ! HAHA . Lepas dha dengar ceteka lagu apa nee ? Kalau korang pandai lha . Nanti aku kasi gula-gula nak ? HAHA alaaa merepek lha . Kdiam ! -..-

Haa mesti mengatuk dengar lagu aku nee henta pape aku letak . Ngeks ! Best tau . Jangan tidur pulak bila korang baca entry blog aku kali nee . HAHA dengan lagu yang adehhhh besttnyaaaaaaa . Ini macam (Y) :D
Err okayy ! Aku lapar lee . Ada sesiapa boleh belanja aku makan tak ? Senang sikit nak br . Apa natang tuu ? Adehh Baskin Rosbin tuu lha . Alaaa dha lama tak makan . Nangis nee :'( see aku dha nangis . Huahuahua XD Okayy . Takde kena mengena langsung kan . Itu lha aku kata , aku tak tahu nak update dan langsung takde idea hampehh !

Ehh ehh ! Exam SPM dha habis ehh ? Alohh ! Dha lama hoyy ! Iyye ? Patutlah kemain merdeka sangat budak spm nee . Alaaaa baru jee habis exam belum lagi dapat result . So belum lagi merdekan ? Betul kee tidak nee ? Cepat jawab ! HAHA . Padahal aku jealous nee :( Al-maklum aku next year . Haa amek kaww kaww spm bhaiii ! So kena lha study hard . Okay :-)

Okay ! Cuti sch nee korang buat apa ? Aku ? Aku macam biasa lha duduk rumah , makan tidur tak pon online . Jyeayy ! Nyscha sudah gemok ! HAHA . Gila cool :D . Hm aku fikir nak kerja tau . Tapiiiii alaaa korang faham-faham jee lha . HAHA apa ? Tak faham . Okay ceggini ayah and mama aku tak bagi . Sebab risaukan anak perempuan dia nee haa . See :D HAHA . So aku dengar lha kata ayah and mama aku . Tapi kan kalau kerja dapat lha juga duit . Tak lha minta kat parents . Itu jee , tapi tuu lha sebagai harus dengar kata ibu bapa so aku dengar lha ayah and mama aku tersayang <3

Okayy ! Hp aku sudah berbunyi . See AN bagi lol . Okayy lain hari update lagi . Thanks sesiapa yang baca entry aku kali nee . Sayang korang yang baca . Muah muah <3

#p/s : AN AN AN AN AN AN AN AN IloveYou <3

No comments:

Post a Comment