Wednesday 6 April 2011

sangat menyampah !

*tgh marah . aku tak ada nak ckp banyak . aku nak memaki kau . CYY jee lbh kau nee . engkau kalau aku dpt . nak ludah - ludah , kahak - kahak jee kat muka kau nee . sebab muka kau terlalu comel , chubby  itu pasal aku nak ludah , kahak   muka kau jee . *kononnye . biar kau terasa . pastu aku nak pijak - pijak muka kau kasi hancur . nak tarik rambut kau yg  lawa gila babi tuu kan . nak bogel kan kau depan org ramai . hahha ! puas hati aku pon :D . kau sakai lha minah oi . minah kampung tak sedar diri ! HAHA . amek kau . kan dha kena tempias aku nee . herr ! aku ingat kan aku jee perempuan gila dalam dunia nee . *kau kan pernah ckp mcm tuu kan . pehh ! kau lg teruk CIKARO ! dha lha huru hara . suka stalker life aku yee minah CYY ? hee , apa pon tak kisah lha dear CIKARO XP . HAHA . seteruk - teruk aku kan , aku tak pernah ar weyy nak keluar mlm . lepak dgn jantan kat EYE ON MALAYSIA . herr ! tahu lha kat situ budak - budak selalu lepak kan . tuu yg kau lepak sana kan . HAHA . pastu aku tahu lha kau nee jenis iri hati kan . yes ! kau memang iri hati ! kau pny org tak blh tgk org lbh dari kau kan . mesti ada jee yg kau nak buat kan . haihh -,-'. pelik dgn sikap kau kan . huh ! dan lagi satu nee . asal kau jahat sngt sampai kau nak kutuk , mengumpat pasal aku dekat kawan kau ? ohh ! aku baru teringat , itu 'hobby' kau kan . HAHA . bagus ar tuu . dgn perangai cyy kau tuu ahh memang sepadan pon . HAHA . kononnye kau perfect sangat . ehh menyampah lha wa ckp sama lu . herr ! dha lha . malas aku nak story pasal kau bnyk - bnyk nee . buat bertambah dosa jee . ehh CIKARO  thanks a lot cos  menceritakan pasal aku dkt kawan kau . ehh ! terharu lha weyy ! herr ! apa pon cannot lha kau nee !

No comments:

Post a Comment